
Bewezen campagnes
atoom13

De hulpvraag
In December 2023 benaderde Frans Seijsener. Omdat ik de jaren daarvoor een aantal werving en selectie opdrachten met succes had afgerond . Was dit keer de vraag om mijn kennis op het gebied van recruitment toe te passen om meerder vacatures in te vullen.
De oplossing
Voor atoom13 combineerden wij interim recruitment met vacature marketing en employer branding.
inventarisatie
We brengen in kaart wat er wel of niet aanwezig is op het gebied van arbeidsmarkt communicatie marketing en recruitment.
Vacature tekst
Een mobiel vriendelijk en SEO vacature tekst gericht op de doelgroep. Met duidelijke functietitels en arbeidsvoorwaarden die er toe doen.
Social Media
Hier hebben we een nieuwe template ontworpen in huisstijl met pullfactoren voor specifieke doelgroepen.
optimalisatie
Twee keer per maand zitten we samen met onze marketeer om advertenties te optimaliseren. Alles om de beste prestaties te behalen
Opvolging
Elke sollicitant werd binnen 24 uur opgevolgd en via whatsapp en sms uitgenodigd voor een telefonische kennismaking
Kennismaking
Elke sollicitant kon zijn/ haar vragen stellen over de vacature en atoom13 als werkgever
Sollicitanten
De kwaliteit word gewaarborgd door de een telefonische kennismaking en selectiegesprekken aan tafel
Match
Betere matches omdat we onze beloftes waar maken.
Arbeidsovereenkomst
Een rondleiding, 2e gesprek , een meekijk dag zorgen ervoor dat vacatures worden ingevuld.
Social media campagne
het opzetten van verschillende campagnes om atoom13 als werkgever in de spotlight te zetten en de vacatures : Verkoop binnendienst, Werkvoorbereider, Operations Manager en Medewerker assemblage.