Bewezen campagnes

atoom13

De hulpvraag

In December 2023 benaderde Frans Seijsener. Omdat ik de jaren daarvoor een aantal werving en selectie opdrachten met succes had afgerond . Was dit keer de vraag om mijn kennis op het gebied van recruitment toe te passen om meerder vacatures in te vullen.

De oplossing

Voor atoom13 combineerden wij interim recruitment met vacature marketing en employer branding.


inventarisatie

We brengen in kaart wat er wel of niet aanwezig is op het gebied van arbeidsmarkt communicatie marketing en recruitment.

Vacature tekst

Een mobiel vriendelijk en SEO vacature tekst gericht op de doelgroep. Met duidelijke functietitels en arbeidsvoorwaarden die er toe doen.

Social Media

Hier hebben we een nieuwe template ontworpen in huisstijl met pullfactoren voor specifieke doelgroepen.

optimalisatie

Twee keer per maand zitten we samen met onze marketeer om advertenties te optimaliseren. Alles om de beste prestaties te behalen

Opvolging

Elke sollicitant werd binnen 24 uur opgevolgd en via whatsapp en sms uitgenodigd voor een telefonische kennismaking

Kennismaking

Elke sollicitant kon zijn/ haar vragen stellen over de vacature en atoom13 als werkgever

Sollicitanten

De kwaliteit word gewaarborgd door de een telefonische kennismaking en selectiegesprekken aan tafel

Match

Betere matches omdat we onze beloftes waar maken.

Arbeidsovereenkomst

Een rondleiding, 2e gesprek , een meekijk dag zorgen ervoor dat vacatures worden ingevuld.

Social media campagne

het opzetten van verschillende campagnes om atoom13 als werkgever in de spotlight te zetten en de vacatures :  Verkoop binnendienst, Werkvoorbereider, Operations Manager en Medewerker assemblage.

Het resultaat

De Werken bij campagne trok 1000 bezoekers naar onze vacaturepagina's middels een werken bij video

De wervingscampagne productie- medewerker leverde maar liefst 88 sollicitanten op in 2 maanden tijd.


Anne vertelt in deze video waarom het voor haar een match is voor de lange termijn.

Gaan ook wij samen aan de slag?